FAQ
FAQ

Zde naleznete nejčastější dotazy týkající se služby kávového předplatného. Nenašli jste odpoveď na Vaši otázku? Kontaktujte nás na info@coffeetohome.cz

Co v balíčku dostanu?

V balíčku kávového předplatného dostane každý měsíc, na něž jste si předplatné objednal/a, tři 50 gramové degustační balíčky káv, čerstvě upražených nejlepšími českými pražírnami. Ke každé kávě samozřejmě dostanete detailní informace o jejím původu, způsobu zpracování a typické chuti.

Jak funguje darování předplatného?

To je velmi jednoduché. Vyberte typ a délku balíčku, v kontaktních údajích jméno obdarovaného a jeho adresu. Po obdržení platby Vám na uvedený e-mail zašleme dárkový poukaz, kterým dotyčného můžete potěšit.

Jaké kávy v balíčku dostanu?

Kávy, které budou součástí následujícího balíčku, můžete nalézt na úvodní straně a nebo v sekci Kávy. Obsah dalších balíčků je překvapení. V sekci Pražírny však můžete najít seznam pražíren, se kterými spolupracujeme (který se neustále rozrůstá- teprve začínáme). Každý měsíc vybereme od těchto pražíren tři kávy bez kterých si myslíme, že Váš život není úplný. Snažíme se o to, aby byly balíčky různorodé a nabídly tak každý měsíc něco nového a zajímavého pro každého.

Na začátku měsíce tu nejsem, jedu na dovolenou, co teď?

Není problém. Pokud si přejete předplatné dostat později, či na jeden měsíc úplně pozastavit, napište nám na info@coffeetohome.cz.

Jak je to s poštovným?

Poštovné je již zahrnuto v ceně balíčku. Cena, kterou vidíte v objednávkovém formuláři, je konečná.

Koupil jsem si balíček s mletou kávou, ale již jsem si koupil mlýnek. Můžu si balíčky prohodit?

Určitě, stačí nám napsat.

Kdo mi tedy balíček doručí?

Vaše pošťačka. Balíčky jsou zasílány jako doporučený dopis Českou poštou.

Zasíláte i na Slovensko?

Rádi bychom. V současné chvíli na tom usilovně pracujeme.

Objednal jsem si předplatné. Kdy mi dojde první baliček?

Po odeslání objednávky Vám přijde email s instrukcemi k platbě, kterou prosím proveďte do 5 pracovních dní. Na balíček se můžete těšit během prvního týdne následujícího měsíce.

Chtěl jsem si doobjednat kávu, která mi chutnala, ale již to není možné. Jak to?

Pražírny svoji nabídku čas od času obměňují a je tedy pravděpodobné, že káva již není v jejich nabídce. Pokud nás kontaktujete, rádi Vám pomůžeme s výběrem podobné kávy, která by Vás mohla zaujmout.

Jsme pražírna a rádí bychom svoji kávu prezentovali prostřednictvím kávového předplatného, je to možné?

Rádi se o Vás dozvíme víc! Prosím kontaktujte nás na info@coffeetohome.cz

Objednávky předplatného na červenec pro ČR i Slovensko uzavíráme za .
Nezmeškejte ho!
Objednat